Şeker hastalığında diyet, yaşam şekli değişiklikleri ve standart ilaç tedavilerine rağmen;

Kan şekeri yüksekliği kontrol altına alınamadığında,

Tüm tıbbi tedavilere rağmen kötü gidişatının durdurulamadığında

Şekerin Retinopati( gözü olumsuz etkileme ),

Nefropati ( böbreklerde olumsuz etkilenme ),

Nöropati ( sinirleri olumsuz etkilenmesi )

durumlarında cerrahi tedavi en etkili tedavilerden biridir.

Cerrahi tedavi ile

Hastalığın sonlandırılabilir
Hastalığı kontrol altına alabilir,
Hastalığın gidişin yavaşlatılabilir
Komplikasyonları önleyebilir.

Yani cerrahi tedavi ile yukarıdaki sonuclardan bir yada birden fazlasını sağlayabiliriz.

Amacımız vücuttaki insülinin etkili kullanımını arttırmak ve insülin direncini ortadan kaldıracak hormonal değişiklikleri başlatmaktır.

Bu ameliyat sayesinde vücudun ürettiği şeker düzenleyici hormonlar daha etkin kullanılır ve buna bağlı olarak insülin rezervleri daha uzun süre korunmuş olur. Böylelikle kan şekeri kontrol altına alınır ve tip 2 diyabetin kötü seyri önlenmeye çalışılır.

Ameliyatın basarılı olmasının tek şartı vücüdunuzun azda olsa insulin üretiyor olmasıdır. Eğer tip diabetiniz varsa yada tip iki iseniz ve vücüdunuzda yeterince insulin kalmadıysa bu ameliyatdan fayda görmezsiniz bu nedenle bir çok çalışma özellikle tip 2 diabet hastalarında vücütdaki insulin rezervleri bitmeden bu ameliyatı olmaları gerekdiği yönündedir.

Cerrahinin başarısı için çok ayrıntılı bir ön değerlendirme gerekiyor bu değerlendirme sonunda ve kişiye en uygun cerrahi tipi secilir ve uygulanır Şeker hastalığı nedeniyle uygulanan birkaç tip ameliyat vardır biz size en uygun cerrahiyi bu ön değerlendirmeden sonra belirliyoruz.

Ameliyatla;
Şeker hastalığı için kullanılan şeker haplarının ve insülin iğnelerinin tam olarak bırakılmasından, ilaç miktarı ve sayısının azalmasına kadar bir dizi etkin sonuç içerir.

Ayrıca devam eden yüksek kan şekeri nedeniyle karşılaşacağınız göz, böbrek, nörolojik problemler, kalp ve damar sorunlarınıdanda kurtulabilir yada en aza indirilir.

Ameliyat sonrası hastalarımız ayrıca kendilerinde var olan Tansiyon yüksekliği, obezite, uyku apnesi, kolesterol ve trigliserit yüksekliği koroner arter hastalığı polikistik over sendromu gibi çoğu hastalıktanda kurtulabilirler .

Şeker hastalığının tedavi alternatiflerinden birininde cerrahi olduğunu, cerrahi başarıda en önemli rolün insulin rezervleri tükenmeden ve ciddi organ hasarları başlamadan başvurmak olduğunu lütfen unutmayalım.

Unutmayalim ki sağlığımız en değerli hazinemizdir. Kaybetmeden değeri bilinmelidir.

Lütfen size yardım etmemize izin verin.

Formu Doldurun Biz Sizi Arayalım

Ad/Soyad * Telefon * Mesajınız